IV. Kínai−Magyar Üzleti Fórum
Kis hazai kkv-kapacitás kontra hatalmas kínai igény
Van megoldás!
Rendezők: ChinaCham Hungary – Piac & Profit Üzleti Magazin – CECZ Kft.
Időpont: 2016. május 5. csütörtök 10.00−16.30
Helyszín: Budapest, Experience Center − Konferenciaközpont. Szentmihályi út 171. III. emelet
Program
A kínai nyelvű előadásokhoz kísérőtolmácsolást biztosítunk!
Regisztráció: 9.30−10.00
10.00−10.40 Kína milyen ágazatokban, területeken lát bővítési lehetőséget a két ország külgazdasági kapcsolataiban?
Előadó: Wang Hongliang, a Kínai Népköztársaság Magyarországi Nagykövetségének kereskedelmi tanácsosa
10.40−11.10 Hogyan sikerült a keleti nyitás Kína vonatkozásában? Milyen kilátások vannak a két ország külgazdasági kapcsolatainak élénkítésére a közeljövőben?
Előadó: Piszter Csaba főosztályvezető, Külgazdasági és Külügyminisztérium, Külkereskedelmi Főosztály
11.10−11.40 Milyen ágazatokban, tevékenységekben van esélyünk?A hazai kkv-szövetkezésében, a kis kapacitású vállalatok nagyokhoz kapcsolódásában rejlő válasz a hatalmas tételű kínai megrendelésre.
Előadó: Pető Ernő elnök, ChinaCham Hungary
11.40−12.00 Konzultációs és kávészünet
12.00−12.20 Közvetlen segítség a kormánytól Kínában. Szolgáltatások a Kínában boldogulni akaró hazai kkv-knak.
Előadó: Dunai Péter projektmenedzser, MNKH (Magyar Nemzeti Kereskedőház Zrt.)
12.20−12.40 Hogyan és mivel vonzzuk Magyarországra a kínai befektetőket?
Előadó: Heffner Róbert főosztályvezető helyettes, HIPA (Nemzeti Befektetési Ügynökség)
12.40−13.10 A megkerülhetetlen Kínai Karantén Hivatal. A szervezet, amelyen keresztül vezet az út Kínába.
Előadó: Zhang Junxin, a CCIC Kft. ügyvezető igazgatója
13.10−13.30 Szolgáltatások hazai vállalatoknak a kínai piac által igényelt mennyiség integrációjára. Kapcsolatfelvétel, üzletkötés itthon kínai üzletemberekkel.
Előadó: Takács Zsolt ügyvezető igazgató, CECZ Kft. (Central European Trading and Logistic Cooperation Zone)
Tóth Sándor marketing vezető, CECZ Kft. (Central European Trading and Logistic Cooperation Zone)
13.30−13.50 Hongkong a világ pénzügyi és kereskedelmi központja, Kína kapuja. Ha Ázsiára gondol, jusson eszébe Hongkong! Az új Selyemút kezdeményezés részletei.
Előadók: Balázs Beáta Hong Kong Trade Development Council
Bakonyi László elnök, Magyar – Hongkongi Partnerségi Egyesület
13.50−14.10 Messze van Kína! Kulcskérdés a szállítmányozás optimalizálása, a költségek csökkentése. Optimális megoldások a szállítmányozásban.
Előadó: Barati Ferenc tengerentúli szállítmányozási menedzser, Ghibli Kft.
14.10−14.40 Konzultációs és ebédszünet
14.40−15.10 A kínai üzleti környezet megteremtésének adózási, jogi, infrastrukturális feltételei. A helyi üzleti környezetbe illeszkedés a piacszerzés érdekében.
Előadó: dr. Zebegnyei Ádám ügyvéd, Cathay Associates Várnai és Társa Ügyvédi Iroda
15.10−15.30 Külpiacra jutáshoz elérhető pályázati források.
Előadó: Sándor-Weisz Tímea ügyvezető igazgató, AAI Tender Kft.
15.30−16.20 Interaktív fórum Plenáris: kérdésekre válasz
Kínával sikeres üzleti kapcsolatot kiépített hazai vállalatok tapasztalatainak megismerése, hasznos tanácsaik.
Felkért válaszadók:
Balázs Beáta HKTDC
Tóth Sándor fejlesztési igazgatóhelyettes, CECZ Kft.
Barati Ferenc tengerentúli szállítmányozási menedzser, Ghibli Kft.
Dunai Péter projektmenedzser, MNKH
Dr. Zebegnyei Ádám ügyvéd
Sándor-Weisz Tímea ügyvezető igazgató, AAI Tender Kft.
16.20−16.40 Konzultációs szünet
16.20−16.40 Üzleti kézfogó
Üzleti kézfogó: Moderált, szervezett rendszerű networking a konferencián résztvevők számára (névjegycserével). Cégbemutatkozások az üzleti kapcsolatépítés szándékával.
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
REGISZTRÁCIÓ
Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja: 12.000 Ft + áfa.
Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
További felvilágosítás és információ:
Tel. : (1) 239 – 9597, E-mail : konferencia@regi.ppkonferencia.hu
Részvételi díj
Részvételi díj: 12.000.- Ft + Áfa/fő
A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel! Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az
átutalásos számlát a regisztrációt követően,
8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg
.
4.
Lemondást csak
írásban fogadunk el
2016. április 22-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a
konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a
részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen
csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását
2016. április 22-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@regi.ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail:
konferencia@regi.ppkonferencia.hu